Per on començar?
Sèries: Mad Men
Sí, és cert queva ser estrenada el juliol de 2007 i que deu fer anys i panys que la gent la segueix, i que aquest 2014 finalitzarà amb una setena temporada. Doncs bé, Mad Men ha estat un descobirment sorprenentment enganxant. Ja no sé si tant per la història (avís a navegants: a algú li pot semblar una mica culebrot) o per l'estètica, o per la bona realització... No ho sé, però enganxa de debó, tant, que entre esternuts i mocositats del cap de setmana una s'ha ventilat tres temporades senceres! El que més m'agrada: l'estilisme i el realisme de l'època, sense que sigui una lliçó d'història, una, que va néixer als 80's es sent com si formés part de l'època. Compte als sensibles al masclisme, però sobretot als ex-fumadors i als que tinguin simpatia per l'alcohol!
Pel·lícules: (No us penseu que tinc una vida tan ociosa, repeteixo: estar tancada a casa en ple furor viral fa que una s'enganxi al sofà i vulgui deixar la seva ment viatjant junt amb les pel·lícules):
1. Gravity
Del 2013, protagonitzada per Sandra Bullock i George Clooney (es crea expectativa oi?) i escrita, dirigida i produïda per Alfonso Cuarón, aquesta és una pel·lícula de ciència-ficció que relata la història de tres astronautes (Paul Sharma és el tercer en un petit paper) que arrel d'un incident amb un satèl·lit rus (aquests comunistes sempre donant pel sac, voluntàriament o involuntàriament) es troben desamparats enmig de l'espai. Bé, no diré res més perquè qualsevol cosa que escrigui ja desvetllarà tota la pel·lícula, ja que, sempre des de la meva humil opinió, aquesta li manca tot argument per tant, és recomanable per a l'espectador que es deixi guiar per l'angoixa magnífica que es crea i que oblidi el sentit de la història. Ben realitzada però pobra de contingut.
2. El Quinto Poder
3. Good Bye Lenin
Tendra
i arxiconegudíssima història protagonitzada per un joveníssim Daniel
Brühl. Per a mi va ser un gran descobriment i a tothom qui no l'hagi
vist, se la recomano amb tota la meva ànima. No us la deixeu perdre!!!
4. Thor 2
Deixem-ho en què va ser una relliscada... Bastant millor que la primera, això sí... I què voleu que us digui, de tant en tant veure un xicotàs com el Chris Hemsworth mola, oi? :P
5. Rebobine por favor
Tendra història, ben construïda, inesperada però sobretot diferent! Trobem un Jack Black que ens té a les acostumades històries d'histriònica comèdia que en aquesta ocasió és coprotagonista per explicar una bonica història d'un vell vídeoclub que intenta mantenir-se a mentre el temps i la teconologia avancen. De cop, després d'un estrany incident, han de recuperar tots els vells clàssics que estaven en VHS per tal de complir amb les seves obligacions amb els clients de tota la vida, i és en aquest punt que s'inicia la hil·larant seqüència de disbarats.
6. Sombras Tenebrosas
Una altra història de Tim Burton amb els seus dos entranyables actors Johnny Deep i Helena Bonham-Carter. Però ben lluny dels clàssics com Pesadilla antes de Navidad o La Novia Cadáver, o sobretot Big Fish, en aquesta ocasió ens presenta una comedieta que està bé, "timburtoniana" a la manera clàssica, correcta però ja està. Ni impressiona ni deixa d'impressionar. Està bé per una estona avorrida i si no es veu... No passa res...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada